Szeretnéd cégedet szerethetőbbé és hatékonyabbá tenni – az ügyfeleid és a munkatársaid számára is?
Cégtulajdonosként már felismerted, hogy
a munkatársaid fejlesztésébe fektetett pénz és idő többszörösen megtérül?
Vagy eddig minden ilyen jellegű fejlesztési kísérletnek ellenálltál? (Ugye nem?)
Mi abban segítjük ügyfeleinket, hogy kihasználják a változásban rejlő lehetőségeket és fejlődési pályára állítsák önmagukat, munkatársaikat és cégüket.
Fő célunk, hogy mérhető fejlődést érjünk el ügyfeleinknél a soft-skillek használatában, azaz:
- Tisztábban és érthetőbben kommunikáljanak másokkal
- Hatékonyabban oldják meg konfliktusaikat
- Meggyőzően tudjanak előadni, prezentálni (lámpaláz mentesen, hatásosan)
- Értő figyelemmel tudjanak egymásnak visszejelzést adni
- Érték alapú, konzultatív értékesítők legyenek
- Rugalmasabban reagáljanak a változásokra
- Könnyen kezeljék a stresszesebb helyzeteket
- Be tudják osztani az idejüket, növeljék személyes hatékonyságukat
- Fejlődjön érzelmi intelligenciájuk
- Életük része legyen a fejlődési szemléletmód
- Sikeresen vigyék végig az agilis transzformációt
És ezáltal hosszú távon a cégeddel maradjon – akár ügyfél, akár munkatárs!
Ismerd meg, hogy dolgozunk mi!
Nálunk nincsenek dobozos megoldások. Megértettük, hogy minden iparág, minden cég saját kihívásokkal küzd, ezért egy sablonos megoldás nem hozná ki a legtöbbet munkatársaidból. Ezért az együtt gondolkodást szeretjük számokkal is megtámogatni. Ehhez hálózatkutatást, 360°-os mérést vagy elégedettség mérést használunk.
Ha megvan a diagnózis, akkor kidolgozunk az ügyfelünk igényeire szabott programot, ahol a legkritikusabb soft-skillek fejlesztése mellett figyelünk a csoportdinamikai folyamatokra is.
A tréning beépülését pedig utánkövető coachinggal és/vagy team coachinggal mélyítjük.
- Mérés (hálózatkutatás, 360 fokos mérés)
- Cégre szabott tréning megoldások
- Utánkövető coaching
Itt megtalálod, hogy milyen helyzetekre kínálunk megoldást
Vannak olyan cégvezetők, akik azért félnek képezni munkatársaikat, mert attól félnek, hogy ha elmennek, akkor a versenytársak profitálnak majd a megszerzett tudásból. Vajon ezek a cégvezetők felteszik maguknak a kérdést, hogy mennyit vesztenek azáltal, hogy nem fektetnek saját munkatársaik képzésébe?
Soft-skillek az agilis transzformációhoz
Kommunikáció fejlesztése
Konfliktusok a szervezetben
Változásmenedzsment tréning
Előadástechnikai tréning
Értékesítési tréning
GYIK
Milyen problémákra adtok megoldást?
Lásd tréningportfólió…
Mikor kell tréning és mikor kell coaching?
Tréninget akkor szoktunk javasolni, ha a megbízó célja, hogy a résztvevők azonos tudással bírjanak egy adott témában, amire később könnyen építhetnek. Tréningjeinkről folyamatosan azt a visszajelzést kapjuk, hogy nem csak az adott területen fejlődtek a résztvevők, de épült a csapatszellem is. Teamcoachingot akkor szoktuk javasolni, ha a csapat hatékonyságán akarunk gyorsan és célzottan javítani csoportdinamikai elvek mentén. Egyéni coachingot akkor javaslunk, ha az ügyfél célzottan akar egy problémán, kihíváson, elakadáson dolgozni.
Milyen diagnosztikai eszközt használtok?
Mi a CX-Ray magyar szoftvercég termékeit használjuk ügyfeleink mérésére. Hálózatkutatási (Company), Ügyfélelégedettségi, 360 fokos (kompetencia) mérő szoftvereik online elérhetőek, gyorsan kitölthető és meglepően pontos képet adnak a cégen vagy csapaton belüli folyamatokról. Az adatok elemzéséhez pedig sokat segít, hogy végzett CX-Ray tanácsadó is van csapatunkban, bővebben https://www.cx-ray.com/
Milyen hosszúak a képzések?
Témától függően 1-3 naposak. Ügyfeleink gyakran több témát is fel akarnak dolgozni, tartottunk már kommunikáció-konfliktuskezelés-értékesítés fejlesztése workshopot is, és tartottunk tisztán egy tematikára fókuszáló tréninget is.